خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

پشم چین گوسفندی هاینیگر سوئیس

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

همانطور که می دانید برند هاینیگر ما را به یاد نوآوری، کیفیت و تجارت در کشور سوئیس می‌اندازد. در این کشور علاوه بر نوآوری های بسیار در شاخص نوآوری جهانی، دانشگاه های دارای رتبه برتر، نمایشگاه بین المللی سالانه، اختراعات ژنو و محصولات بسیاری که در سوئیس ساخته شده است مشاهده می‌شود.

کشور سوئیس به معنای قابلیت اطمینان، ایمنی، دقت و استقلال می باشد. در این میان برند هایینیگر در کشور سوئیس و بین سایر کشور های موجود در جهان می درخشد.در سال ۱۹۶۵ این کشور در تولید لوازم مخصوص حیوانات متخصص شد و تمامی محصولات آن ها در کل جهان با کیفیت، دقت و قابل اطمینان تعیین شده است.

محصولات برند هاینیگر در قلب سوئیس تولید و ساخته شده است. مهم نیست که در کدام یک از کشورهای جهان هستید یا چه حیوانی دارید؛ زیرا این محصول ساخت سوئیس می ‌تواند پشم های هر حیوانی اعم از گوسفند، گاو، شتر، اسب یا هر حیوان دیگری را بریده و به بهترین شکل ممکن مرتب کند.

این شرکت در ابتدا تجارت میوه و سبزیجات را در سال ۱۹۴۶ آغاز کرد اما به فرمان من هرمان و پدر من ورنر این تجارت به یک تولید کننده با کیفیت بالا و تاجر جهانی تبدیل شد که در زمینه تجهیزات برداشت الیاف حیوانات مهارت و تخصص خواصی دارد.

این شرکت همراه با فناوری مهندسی و ساخت دقیق  باعث شده است که نام هاینیگر به عنوان رهبر افتخار جهانی در تولید و تهیه تجهیزات حرفه ای برداشت الیاف حیوانات شناخته شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه پشم چین سوئیسی پرداخته و به معرفی کاربرد و نکات ایمنی آن بپردازیم.

مشخصات فنی محصول پشم چین هاینیکر سوئیس

محصول پشم چین هاینیگر نیز مانند سایر محصولات مشخصات فنی مخصوص به خود را دارد که در این قسمت به آن ها اشاره شده است:

  1.        ولتاژ اتصال دستگاه ها
  2.       موتور محصول پشم چین
  3.       تجهیزات قطع کننده با سر تراش
  4.       جفت تیغه
  5.       پیچ گوشتی مخصوص
  6.       بطری روغن مخصوص
  7.       برس تمیز کننده
  8.       دفترچه راهنما
  9.       تیغه های مختلف اصلاح

کاربرد محصول پشم چین هاینیگر سوئیس

استفاده از این محصول پر کاربرد با قیچی تعبیه شده روی آن منحصراً برای کوتاه کردن پشم گوسفندان، بز ها و شتر ها در نظر گرفته شده است. حال با تغییر علائم استاندارد، منطقه کاربرد این وسیله را می‌توان به گاوها و اسب ها نیز تسری داد. توجه داشته باشید که سایر کاربردها به عنوان مثال استفاده از دستگاه در اموری که مربوط به افراد و انسان می‌باشد، صریحا ممنوع است.

نکات ایمنی هنگام استفاده از محصول پشم چین گوسفندی هاینیگر سوئیس

در هنگام استفاده از محصولات پشم چین گوسفندی، مانندکار با هر دستگاه دیگری باید نکات ایمنی مخصوص به آن دستگاه را رعایت کرد. در این قسمت قصد داریم مقررات ایمنی را که در هنگام استفاده از این محصول باید حتما رعایت شوند را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که خواندن دستورالعمل های عملیاتی پیش از استفاده یک الزام می باشد.

  1.       بر روی دفترچه راهنما نمادها و اخطارهای هشدار دهنده مختلفی درج شده است. این موارد خطرات احتمالی را نشان می دهند که عدم رعایت آن ها منجر به خسارت جانی، مادی و عملیاتی می‌شود.
  2.        نماد خطر موجود در دفترچه راهنما نشان دهنده یک وضعیت احتمالا خطرناک است که اگر از آن جلوگیری نشود می تواند منجر به جراحت بسیار جدی شود. توجه داشته باشید که احتیاط، موجب جلوگیری از یک وضعیت بالقوه خطرناک می باشد که در صورت عدم اجتناب از آن، خطرات جزئی یا کلی را باعث می شود.
  3.       نماد اطلاعاتی موجود در دفترچه: توجه داشته باشید که اگر چنین نماد هایی رعایت نشوند موجب عملکرد ضعیف دستگاه یا آسیب به آن می شود. مرجع تصویری نماد با شماره تصویر به تصویر مربوطه در انتهای دستورالعمل ها اشاره دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم برخی از نکات ایمنی را در سطح وسیع تریبیان کرده و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم:

  1.       دوشاخه را به هیچ وجه در پریز های آسیب دیده قرار ندهید. علت این امر این است که تاسیسات برقی معیوب می توانند منجر به برق گرفتگی یا اتصال کوتاه شوند.
  2.        توجه داشته باشید که سوکت‌های بیرون باید به مدار محافظ جریان باقی مانده مجهز شوند.
  3.       هرگز دستگاه پشم چین گوسفندی هاینیگر سوئیس را بدون کابل وصل نکنید.
  4.        در هنگام استفاده از این محصول پرکاربرد کودکان را از محل کار دور کرده و دستگاه پشم چین هاینیگر را از دسترس کودکان خود دور نگه دارید.
  5.       توجه داشته باشید که اگر نقصی در محفظه یا کابل برق دستگاه پشم چین گوسفندی هاینیگر سوئیس مشاهده کردید باید آن نقص را در یک مرکز تعمیر و سرویس رفع کنید و از تعمیر این محصول توسط خودتان پرهیز کنید.
  6.        همان طور که می دانید میزان انتشار صدا توسط دستگاه پشم چین در محل کار اغلب ۹۳ دسی‌بل است. به همین علت ما به شما توصیه می کنیم که حتماً در هنگام کار با این دستگاه از محافظ شنوایی استفاده کنید.
  7.        در هنگام استفاده از این دستگاه پر کاربرد حتماً از عینک محافظ و دستکش استفاده کنید.
  8.       توجه داشته باشید که مستقیماً به تیغه های برش دست نزنید. بیان ساده‌تر از تماس با تیغه های برش متحرک جداً خودداری بفرمایید و تیغه های آن را لمس نکنید حتی در زمانی که دستگاه خاموش است و به منبع تغذیه متصل است.
  9.       هنگام کار بر روی تیغه های برش همیشه اول منبع تغذیه دستگاه را قطع کنید سپس این کار را انجام دهید.
  10.    در هنگام کار از تماس با دستگاهی که با مایعات در تماس است خودداری کنید.
  11.   الیاف حیوانات را در حالی که مرطوبند هرگز قیچی نکنید.
  12.   توجه داشته باشید که مایع نباید به دستگاه نفوذ کند. علت این امر این است که اگر مایع وارد دستگاه شود و به آن نفوذ کند موجب کاهش عایق الکتریکی می شود و خطر برق گرفتگی و اتصال کوتاه در این هنگام وجود خواهد داشت.
  13.   دستگاه پشم چین گوسفندی هاینیگر سوئیس را فقط با برس و برس تمیز کننده خود دستگاه تمیز کنید.
  14.   توجه داشته باشید که کابل برقی که برای مسافت زیادی روی زمین افتاده است می تواند در هم پیچیده شده و موجب ایجاد خطر شود. پس پیش از شروع برش، کابل را با دقت و ایمنی کامل مسیریابی کنید و از انقباض یا گره خوردن سیم برق آن جداً خودداری کنید.
  15.   توجه داشته باشید که حیوانات نباید روی سیم برق بایستند زیرا ممکن است خطری به وجود بیاید.
  16.   هیچ وقت کابل برق را به دور دستگاه نپیچید و آن را از سطح و اشیا داغ دور نگه دارید. علت این امر این است که نزدیک کردن کابل برق به سطح و اشیا داغ موجب شکستگی و آسیب رساندن به عایق می شود.
  17.   به طور مرتب و پیوسته کابل را از نظر خرابی بررسی کنید.

قیمت پشم چین گوسفندی هاینیگر

قیمت پشم چین گوسفندی هاینیگر مانند قیمت دستگاه پشم چین صنعتی و قیمت پشم چین برقی نسبت به کارایی فوق العاده آن ها مناسب می باشد. قیمت این محصول نیز مانند سایر محصولات مشابه به برند، کیفیت و کارایی آن بستگی دارد.

برای خرید این محصول پر کاربرد می توانید به مرکز فروش پشم چین مراجعه کنید. همچنین برای آگاهی از قیمت ماشین پشم چین هاینیگر سوئیس به لیست قیمت پشم چین گوسفندی هاینیگر درج شده در این سایت مراجعه کنید.

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
کاربر میهمان

تایید و ارسال
انصراف
دیدگاه کابران:
    نمایش دیدگاه‌های بیشتر

      مرتب‌سازی محصولات:

    • پیش‌فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • جدید‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدیدترین
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5