خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

چکش تخریب 11 کیلویی 6011DH توسن پلاس برقی

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
چکش تخریب 11 کیلویی 6011DH توسن پلاس برقی
  • چکش تخریب 11 کیلویی 6011DH توسن پلاس برقی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

چکش تخریب 11 کیلویی توسان مدل DH6011

چکش تخریب 11 کیلویی توسان مدل DH6011، از ویژگی‌ها و امکانات خاصی جهت تحقق هدف تخریب سازه های سخت، وسیع و سنگین برخوردار است. چکش تخریب 11 کیلویی توسان یک ابزار حرفه‌ای برای کاربران حوزه صنعت، ساخت و ساز و تخریب به حساب می‌آید که عملیات تخریب و پروژه‌های بازسازی آن‌ها را سرعت و سهولت می‌بخشد. 

چکش تخریب 11 کیلویی توسان

از این رو بهتر است به عنوان یک اپراتور چکش تخریب، یا یک کارفرمای پروژه‌های تخریب و ساخت ‌و‌ساز، با این ابزار کاربردی صنعتی آشنا بوده و از ویژگی‌های کار آمد آن مطلع شویم تا در صورت نیاز بتوانیم از این ابزار در پروژه‌های خود به نحو احسن بهره بگیریم.

پیش از پرداختن به مشخصات فنی چکش تخریب 11 کیلویی توسان و دست یابی به شناخت بیشتر درباره این ابزار قدرتمند و حرفه‌ای، بهتر است به طور کلی نگاهی به ماهیت چکش تخریب انداخته و ببینم اصلا این گونه از ابزارآلات صنعتی با چه هدف و در چه انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. 

چکش تخریب 11 کیلویی 6011DH توسن پلاس برقی

 آشنایی با چکش تخریب توسان 6011

در این قسمت قصد داریم به سراغ معرفی چکش تخریب 11 کیلویی توسن یکی از چکش برقی های معروف جهان رفته و ببینیم این ابزار صنعتی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است.

همچنین باید دید که این چکش تخریب در کدام یک از دسته بندی های مذکور جای می‌گیرد.

برای شروع باید گفت که این چکش تخریب توسن، ساخت کشور چین است و برخی از مشخصات فنی مهم آن به شرح زیر می‌باشد:

-         قدرت ضربه زدن در چکش تخریب توسان 6011، معادل 16.8 ژول است.

-         تعداد ضربه در هر دقیقه، بسته به تنظیمات و شرایط استفاده عددی بین 900 تا 1800 ضربه است.

-         توان اجرایی چکش تخریب توسن، 1500 وات است.

-         فرکانس چکش تخریب توسن مدل 6011، 50 هرتز است.

-         چکش تخریب 11 کیلویی توسن، در دسته چکش تخریب های برقی قرار می گیرد و از این رو دارای 5 متر کابل برق است.

-         این چکش تخریب توسن با برق 220 ولت کار می کند

-         در سیستم ضربه زن این چکش تخریب، از اورینگ هایی با کیفیت ویتون استفاده شده است.

-         در بسته بندی چکش تخریب 11 کیلویی توسن، هر دو نوع سری تیز و صاف برای خریدار قرار گرفته است.

-         چکش تخریب 11 کیلویی توسن از سیستم کنترل کننده سرعت برخوردار است.

-         همچنین این ابزار برای زمانی که اپراتور قصد استفاده طولانی مدت از آن را دارد، بر روی کلید برق خود از یک شاسی قفل کن برخوردار است.

-         یک کیف IMC با کیفیت بالا جهت حمل این چکش برقی به همراه آن به خریدار تحویل داده می شود تا برای زمان هایی که نیاز به جا به جایی این ابزار دارد، آن را در شرایط ایمنی حمل نماید.

-         چکش تخریب 11 کیلویی توسان، مانند تمام محصولات توسان دارای یک سال گارانتی است.

-         چکش تخریب توسان 6011، دارای استانداردهایTUV،GS،EMC  است.

-         نوع قلم ارائه شده بر روی این چکش تخریب، پنج شیار مدل SDS MAX می باشد.

-         چکش تخریب توسان 6011 دارای یک دسته کمکی D شکل است.

-         در طراحی دسته های این چکش تخریب از سیستم ضد تعریق بهره گرفته شده است.

-         قلم نوک تیز چکش تخریب 11 کیلویی توسن، مدل 400 در 18 میلیمتری است.

-         قلم نوک صاف چکش تخریب توسن، مدل 400 در 25 در 18 میلیمتری است.

-         در بسته بندی این ابزار، رینگ اضافه به خریدار ارائه می شود.

-         همچنین گریس جهت استفاده بر روی مته ها نیز از دیگر اقلامی است که در بسته بندی خریداری شده توسط مشتریان، وجود دارد.

-         و اما وزن این دستگاه همانطور که در عنوانش قابلش مشاهده است، 11 کیلوگرم می باشد.

-         در ساخت چکش تخریب 11 کیلویی توسان از طراحی ارگونومیک بهره گرفته شده است. از این رو میزان لرزش بازگشتی به سمت اپراتور تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و کنترل شده است.

-         از این چکش تخریب برای انجام عملیات تخریب اعمال شده بر روی بتن، سرامیک و مواردی از این دست می توان استفاده کرد.

آشنایی با ماهیت چکش تخریب

برای آنکه نسبت به چکش تخریب توسان اطلاعاتی را کسب کنیم، ابتدا بهتر است ببینیم که اصلا چکش تخریب برای چه هدفی خلق شده است.

به طور کلی چکش تخریب همانطور که از اسمش پیداست، ابزاری است برای تخریب و از بین بردن تمام یا بخشی از سازه‌ای سنگین و سخت به شیوه‌ای که به بقیه نواحی سازه یا پروژه آسیبی وارد نشود.

در اکثر پروژه‌های بازسازی، راه سازی و یا تغییر نقشه مهندسی، از چکش تخریب در انواعی که مناسب آن شرایط خاص باشد، استفاده می‌شود.

از چکش تخریب با نام هیلتی نیز یاد می‌شود. اکنون بهتر است نگاهی به انواع موجود از این ابزارآلات در بازار انداخته و ببینیم هیلتی 11 کیلویی توسن که قصد آشنایی با آن را داریم، در کدام دسته از انواع چکش‌های تخریب قرار می‌گیرد.

آشنایی با انواع چکش تخریب

همانطور که می‌دانیم، امروزه برای هر هدف و نیازی در حوزه صنعتی، ابزارهای کارآمدی در انواع گوناگون، طراحی و تولید شده‌اند که افراد بنا به نیاز خود می‌توانند از هر یک از آن‌ها بهره جسته و کارهای پیش رو را سرعت و کیفیت بخشند.

بنابراین بدیهی است که چکش تخریب نیز از این قائله مستثنی نباشد و برای انجام عملیات تخریب‌های گوناگون، در انواع مختلفی طراحی و تولید شده باشد.

بر اساس نیروی محرکه، می‌توان چکش تخریب را به سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

چکش تخریب پنوماتیک

این نوع چکش تخریبی، از هوای فشرده شده به عنوان نیروی محرکه خود بهره می‌گیرد. یک کمپرسور هوا که توسط یک موتور دیزلی یا بنزینی کار می کند، هوای فشرده شده را به عنوان محرکی برای عملکرد چکش تخریب آماده و ارسال می کند.

چکش تخریب برقی

چکش تخریب برقی که به وسیله یک موتور الکتریکی روشن شده و عملکرد خود را آغاز می کند، نوع دیگری از چکش تخریب محسوب می شود.

استفاده از این چکش تخریب علیرغم آن که برای شرایطی خاص می‌تواند انتخابی مناسب و هوشمندانه باشد، با تهدید خطرات احتمالی ناشی از جریان برق نیز مواجه است.

چکش تخریب هیدرولیک

در دسته آخر، چکش تخریب های هیدرولیک قرار دارند که از نظر جثه و توان تخریب بسیار بزرگتر و قوی تر از دو دسته قبلی بوده و بیشتر برای پروژه‌های تخریب وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راه سازی و تخریب بتن و آسفالت جاده‌ای و یا عملیات تخریب در برج‌ها و ساختمان‌های بزرگ، از جمله پروژه‌هایی هستند که چکش تخریب هیدرولیک، برای استفاده در آن‌ها مناسب است.

چکش تخریب هیدرولیک بیش تر از آنکه یک ابزار دستی و قابل حمل باشد، در دسته ماشین آلات صنعتی بزرگ، قرار می گیرد.

آشنایی با انواع سری چکش تخریب

قبل از آنکه ببینیم چکش تخریب 11 کیلویی توسن در کدام دسته از چکش تخریب های عنوان شده قرار می گیرد، بهتر است با انواع سری های چکش تخریب نیز آشنا شویم تا اطلاعات کاملی نسبت به این ابزارآلات به دست آورده و سپس به سراغ آشنایی با هیلتی 11 کیلویی توسن برویم.

دو نوع سری برای انواع چکش تخریب ها وجو دارد:

  • سری نوک تیز
  • سری نوک صاف

از سری نوک تیز برای قسمت هایی از سازه که نیازمند حساسیت و دقت عمل بیشتری هستند استفاده می‌شود و سری نوک صاف مناسب برای تخریب قسمت های وسیع تر است.

نکات ایمنی حین کار کردن با چکش تخریب 11 کیلویی توسن

از آنجایی که چکش تخریب توسن 11 کیلویی، در دسته چکش تخریب های برقی قرار می گیرد، کار کردن با آن، نیازمند رعایت نکاتی مختص این دسته از چکش های تخریب است.

در این بخش برخی از مهم ترین نکات ایمنی که بهتر است حین کار با چکش تخریب 11 کیلویی توسان، حتما آن‌ها را مدنظر داشته و رعایت نمایی، معرفی می‌شوند.

حتما پیش از آنکه نسبت به روشن کردن چکش تخریب و شروع عملیات اقدام نمایید، دفترچه راهنمای چکش تخریب 11 کیلویی توسن را به دقت مطالعه نمایید. حتی اگر شما یک اپراتور حرفه‌ای و با تجربه در زمینه استفاده از چکش تخریب باشید، بازهم برای آنکه با ساز و کار چکش تخریب 11 کیلویی توسن آشنا شوید و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنید، لازم است درباره این چکش تخریب اطلاعاتی را کسب نمایید.

اگر سررشته ای از کارهای تعمیرات ندارید، به هیچ عنوان اقدام به تعمیر هیلتی 11 کیلویی توسن نکرده و حتما آن را جهت تعمیرات به یک متخصص واگذار کنید.

مطمئن شوید که چکش تخریب 11 کیلویی توسن، برای هدف شما از تخریب سازه مناسب باشد. در غیر این صورت به هیچ وجه از این چکش تخریب استفاده نکنید و در پی تهیه چکش تخریبی باشید که برای مورد مدنظر شما مناسب است.

حتما خروجی برقی که قصد اتصال هیلتی توسن 11 کیلویی به آن را دارید، بررسی کرده و مطمئن شوید که برای ارسال برق به چکش تخریب شما مناسب باشد.

اگر کابل برق چکش تخریب توسن 6011 شما، دچار زدگی، آسیب، قطع و وصلی و یا از بین رفتن روکش است، حتما پیش از استفاده و روشن کردنش، به فکر تعمیر کابل برق آن باشید.

چکمه مخصوص کار به پا کنید تا از برق گرفتگی در امان باشید.

همچنین از دستکش مخصوص کار و عینک و کلاه ایمنی استفاده نمایید.

مطمئن شوید که برای کار کردن با هیلتی توسن 11 کیلویی توانایی بدنی و روحی لازم را دارا هستید. پیش از کار چند بار دستان خود را مشت کرده و مجدد باز نمایید تا مطمئن شوید عضلات و اعصاب دستان شما سرحال و آماده هستند. در صورتی که حین این تمرین احساس ناراحتی یا خستگی داشتید و قادر نبودی مشت های سفت و گره شده درست کنید، عملیات تخریب را به تعویق انداخته یا کار با چکش تخریب توسن را به اپراتور دیگری که آمادگی لازم را دارد بسپارید.

هرگز پیش از شروع به کار با چکش تخریب توسن و همچنین حین کار با آن، سیگار نکشید زیرا موجب کمبود اکسیژن در مغز و ریه ها و شل شدن عضلات می شود.

اگر خواب آلود هستید یا داروی خواب آوری مصرف کرده‌اید یا تحت تاثیر ماده شیمایی یا گیاهی هستید که هوشیاری شما را با اختلال مواجه می‌کند، عملیات تخریب را به زمان مناسب تری که سرحال تر و هوشیارتر هستید، موکول کنید.

به هیچ وجه زمانی که دستگاه به برق متصل است، نسبت به تعویض قطعه یا سری آن اقدام نکنید حتی اگر کلی روشن و خاموش، بر روی خاموش قرار داشته باشد و دستگاه بی حرکت باشد، خطر برق گرفتگی یا روشن شدن ناگهانی دستگاه شما را تهدید می کند.

زمانی که مشغول کار کردن با هیلتی 11 کیلویی توسن هستید، بر روی سطوح فلزی که رسانای جریان برق هستند نایستید.

زمان استفاده از چکش تخریب توسن 11 کیلویی، از ایستادن بر روی لبه پرتگاه یا مکان‌هایی که حفظ کنترل بدنتان در آن‌ها سخت است خودداری کنید.

اگر به دستور پزشک، مجبور به مصرف دارویی خاص در زمینه هر بیماری هستید؛ حتما درباره شغل خود با او مشورت کنید و مطمئن شوید که داروهای تجویز شده اختلالی در عملکرد شما حین انجام پروژه تخریب ایجاد نکند.

هرگز پیش از کار با چکش تخریب 11 کیلویی توسن و زمانی که می‌دانید قرار است با این دستگاه کار کنید، معده خود را سنگین نکنید. همچنین از مصرف خوراکی‌هایی که موجب افت فشار در شما می‌شوند، مانند، آبلیمو، غوره، سیر و مواردی از این دست اجتناب کنید.

در صورتی که به بیماری‌های قلبی عروقی مبتلا هستید، پزشک خود را در جریان شغل خود گذاشته و از او بپرسید که انجام عملیات تخریب به وسیله هر نوع هیلتی، برای شما صدمه ای به همراه دارد یا خیر.

هر چند وقت یکبار، با کمک یه متخصص ابزارآلات صنعتی، سلامت چکش تخریب توسن 11 کیلویی خود را بررسی نمایید.

حواستان به گریس کاری های لازم برای چکش تخریب توسان 6011 خود باشد. فراموش کردن تمدید گریس برای این ابزار صنعتی تاثیر مستقیم بر روی کاهش طول عمر و در نتیجه از کار افتادن زودهنگامش دارد.

پیش از آنکه از خاموش شدن و بی حرکت ماندن چکش تخریب مطمئن نشده‌اید، به هیچ وجه آن را بر روی زمین رها نکنید، چرا که ممکن است فرآیند خاموش شدن موتور آن به درستی صورت نگرفته باشد و شما دیگر کنترل چکش تخریب را به دست نداشته باشید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5