خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش 20 لیتری دستی کبری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

معرفی محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری

سم پاش دستی از بهترین نوع سم پاش ها به حساب می آید که به آن سمپاش گلخانه ای نیز گفته می شود. عملکرد این محصول بسیار ساده می باشد و برای سمپاشی اماکن در مقیاس های کوچک و کم مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع از سمپاش ها در مقیاس های 2 تا 25 لیتر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از سمپاش ها همان طور که گفته شد برای تعداد محدودی از درختان مورد استفاده قرار می گیرند.

این  دسته از سمپاش ها برای مبارزه با حشرات خانگی بهترین گزینه هستند. همچنین از این دستگاه به عنوان سمپاش پشتی هم می توان بهره برد. سمپاش 20 لیتری دستی کبری ساخت کشور چین بوده و حجم مخزن آن 20 لیتر می باشد.

عملکرد این سمپاش بسیار پر کاربرد، به صورت تلمبه ای می باشد و علاوه بر کیفیت فوق العاده طراحی ارگونومیک فوق العاده ای دارد. مخزن این سم پاش از جنس پلی اتیلن سبک و مقاومی است. این سم پاش در پشت کاربر قرار می گیرد.

درون این سمپاش دستی یک تلمبه وجود دارد که هوا توسط آن وارد مخزن محلول می شود. این قطعه، فشار موجود در داخل مخزن را افزایش می دهد. این افزایش فشار موجب می شود تا محلولی که در آن وجود دارد از طریق نازل دستگاه به بیرون پاشیده شود.

توجه داشته باشید که بدنه سمپاش 20 لیتری دستی کبری بسیار با کیفیت بوده و ضخامت بدنه آن بالا می باشد. نوع پاشش سمپاش 20 لیتری دستی با استفاده از چرخش آن تنظیم می شود. همچنین یک نازل پلاستیکی دیگر به صورت اضافی همراه این سمپاش قرار می گیرد و عرضه می شود.

انواع سمپاش دستی کبری

سمپاش های دستی کبری در دسته بندی های زیاد و متنوعی تولید می شوند. به طور مثال این سمپاش ها را از لحاظ جنس می توان به سه دسته سمپاش پلاستیکی، سمپاش دستی استیل و سمپاش دستی فلزی تقسیم کرد.

سمپاش دستی کبری از نظر نحوه عملکرد به دو دسته تلمبه ای و شارژی تقسیم می شود:

1.سمپاش دستی مدل تلمبه ای: این نوع از سم پاش های دستی یک مخزن و یک پمپ دارند. پیستون پمپ به کمک دست در سیلندر حرکت می کند. در سمپاش دستی مدل تلمبه ای، سم در داخل مخزن توسط تلمبه به داخل لوله و افشانک منتقل شده و عملیات سمپاشی را به خوبی انجام می دهد.

  1. سمپاش شارژی: این نوع از سمپاش های دستی از باتری به عنوان منبعی برای تغذیه استفاده می کنند. این کار به این دلیل صورت می گیرد که بدون اینکه نیازی به فشار ساختمان باشد با استفاده از پمپ، سم را از داخل مخزن بیرون بیاورد.
  2.  
  3. سمپاش دستی مدل شارژی بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن را از مکانی به مکان دیگر حمل کرد. به همین دلیل است که آن را جزو سمپاش های دستی قرار داده اند. طریقه استفاده از این سمپاش به این گونه است که هم می توانید آن را مثل کوله پشتی روی دوشتان بگذارید و هم از طریق دسته بالای سمپاش آن را در دست گرفته و حمل کنید.

مزایای محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری

1.سمپاش های 20 لیتری دستی کیفیت محصول را به بهترین شکل حفظ می کند و موجب افزایش عمر مفید آن می شود.

2.علاوه بر آسان کردن کار به سرعت عملیات سمپاشی نیز می افزاید. 

3.کار کردن با این نوع از سمپاش ها بسیار راحت است.

4.همچنین از سمپاش های دستی می توان به عنوان سمپاش پشتی هم استفاده کرد.

5. از مزایای بسیار خوب سمپاش های دستی می توان ثابت بودن فشار در طی عملیات را نام برد. به بیان ساده تر در هنگام سمپاشی با استفاده از سمپاش های دستی سم با طول کاملا یکسانی از دستگاه بیرون می آید و درختان و گیاهان را سم پاشی می کند.

6.مزیت دیگر استفاده از سمپاش 20 لیتری دستی این است که با استفاده از آن می توان در مصرف سم به شدت صرفه جویی کرد زیرا این دستگاه سم را به صورت یکنواخت و به شکل قطرات ریز در مکان مورد نظر پخش می کند. همچنین راندمان بالای این سمپاش دستی و سرعت بسیار آن کیفیت کار را چند برابر می کند.

7.به منظور جلوگیری از خستگی استفاده کننده و افزایش سرعت کار، سم پاش دستی کبری به صورت کوله نیز طراحی شده است.

8.بهتر است بدانید که پشتی محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری دارای پشتی عرق گیر است که جنسی پلاستیکی دارد و برای ایجاد یک جریان هوا در پشت کاربر قرار می گیرد.

کاربرد محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری

محصول سم پاش 20 لیتری دستی کبری علاوه بر مزایایی که پیش از این گفته شد کاربرد های بسیاری هم دارد که در این قسمت قصد داریم به بررسی هر یک بپردازیم:

  1.گلخانه ها: همان طور که پیش از این هم گفته شد این سم پاش های پر کاربرد بیشتر در مکان هایی با متراژ محدود و کم مورد استفاده قرار می گیرد. پس این محصول برای سم پاشی در گلخانه هایی که متراژ محدودی دارند بسیار مناسب است.

2.باغچه های خانگی: این وسیله بهترین سم پاش برای استفاده در باغچه های خانگی محسوب می شود زیرا متراژ آن خیلی زیاد نیست و فرد اگر مهارت هم نداشته باشد به راحتی می تواند از این سم پاش استفاده کند.

3.ضدعفونی محیط: کار سم پاش فقط سم پاشی درختان و گیاهان نیست بلکه علاوه بر آن می توان برای ضد عفونی محیط هم از این محصول استفاده کرد.

4.مراکز بهداشتی: سم پاش 20 لیتری دستی کبری برای ضد عفونی یا سمپاشی در مراکز بهداشتی هم کاربرد بسیاری دارد.

5.منازل: گاهی برای رهایی از حشرات موذی از جمله ساس ها نیاز است که این مکان ها به دقت سم پاشی شود. سم پاش های دستی بهترین وسیله برای این مقاصد هستند.

6.گند زدایی محیط: علاوه بر موارد گفته شده از سم پاش دستی برای گند زدایی محیط ها و اماکن مختلف می توان استفاده کرد.

نحوه کار با محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری

همان طور که پیش از این گفتیم نحوه کار با سمپاش 20 لیتری دستی کبری نسبت به سایر سم پاش ها مثل سم پاش های برقی یا بنزینی بسیار راحت تر است و به هیچ مهارت خاصی نیاز نیست.

اگر سمپاش دستی، تلمبه ای باشد پیستون آن به صورت دستی در داخل سیلندر به حرکت در می آید، هوا را به سمت جلو هل داده و به دو قسمت که با یکدیگر مساوی نیستند تقسیم می کند. سپس قسمتی از هوا از طریق پیستون به درون مخزن وارد شده و قسمت دیگر آن از طریق روزنه کوچک روی سمپاش خارج می شود.

سم مایع به وسیله فشار ناشی از هوای بالا که دراثر حرکت پیستون به وجود می آید وارد لوله باریک درون مخزن می شود و در آخر آن و هنگام برخورد با قسمت دوم هوا به شکل ذراتی پخش می شود.

به طور کلی می توان گفت که هوایی که داخل مخزن وجود دارد سم را به ذرات درشت تقسیم می کند. همچنین هوای قسمت دوم آن را به شکل ذرات بسیار ریزی تبدیل می کند.

تعمیر و نگه داری از محصول سمپاش 20 لیتری دستی کبری

یک نکته بسیار مهم در هنگام استفاده از سم پاش های دستی این است که پس از استفاده، حتما آن را تمیز کنید. توجه داشته باشید که پس از اینکه چند بار جهت سمپاشی درختان و گیاهان از سمپاش دستی استفاده کردید حتما آن را بشویید.

علت این کار این است که اگر سم داخل سمپاش دستی به مدتی طولانی بماند و شسته نشود؛ ممکن است در طولانی مدت به اجزای مختلف این محصول پر کاربرد آسیب برساند. پس پس از هر بار استفاده از این سم پاش قسمت های مختلف آن را از جمله قسمت اسپری کننده آن را شستشو دهید و آن را از هر گونه کثیفی و سم، پاک کنید. علاوه بر این کار لازم است که بعد از هر بار استفاده از سمپاش دستی قطعات آن را چک کنید.

علت انجام این کار این است که اگر عیب و نقصی در قطعاتی از این دستگاه به وجود آمده باشد متوجه شوید و برای تعمیر یا تعویض آن ها اقدام کنید. همچنین پس از استفاده از سمپاش دستی، آن را در مکانی تاریک و خشک که نور آفتاب و رطوبت در آن وجود ندارد بگذارید.

در مواردی پیش می آید که در هنگام تلمبه زدن، فشار مخزن به صورت مداوم بالا می رود. اگر با چنین عملکردی مواجه شدید به هیچ وجه در سمپاش را باز نکنید. در این مواقع در وهله اول مقدار کمی از سمپاش را به سمت بیرون بپاشید.

علت این کار این است که از فشار داخل مخزن کمی کاسته شود. پس از این کار می توانید در سمپاش دستی را باز کنید. علت این که می گوییم همان لحظه در سم پاش را باز نکنید این است که با انجام این کار فشار مضاعفی به آن وارد می شود و این امکان وجود دارد که سم پاش بشکند.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از سمپاش 20 لیتری دستی کبری

در حین استفاده از سم پاش دستی مانند استفاده از هر دستگاه دیگری نکات ایمنی مهمی وجود دارند که رعایت آن ها علاوه بر بهتر انجام شدن کار به حفظ سلامتی کاربر نیز کمک بسیاری می کند.

در ادامه به بررسی این نکات ایمنی می پردازیم:

1.هنگام استفاده از سمپاش 20 لیتری دستی کبری حتما از لباس مخصوص استفاده کنید. لباس مخصوص شامل دستکش، ماسک، کلاه و کفش می باشد.

2.زمانی که شروع به استفاده از سم پاش دستی می کنید توجه داشته باشید که فاصله مناسبی را از سم پاش حفظ کنید.

3.استفاده از دستکش و ماسک و سایر وسایل ایمنی فقط در هنگام سم پاشی نیست بلکه در هنگام پر کردن مخزن سمپاش دستی و همچنین هنگام ترکیب سم با سایر مواد شیمیایی مورد نیاز باید حتما از این وسایل ایمنی برای حفظ سلامتی خود استفاده کنید.

فروش سمپاش دستی کبری

سمپاش های دستی کبری برای کسانی پیشنهاد می شود که می خواهند مکان هایی با مساحت کم را سم پاشی کنند و تخصص کافی در امور سم پاشی ندارند. علت این امر این است که استفاده از این دستگاه در مقایسه با سایر سم پاش ها بسیار راحت بوده و به هیچ آموزش و تخصصی نیاز ندارد.

قیمت سمپاش دستی کبری براساس نوع سمپاش های دستی و میزان لیتر آن تعیین می شود. به طور مثال قیمت سمپاش 20 لیتری کبری با سایر سم پاش های دستی متفاوت است. در هنگام خرید سمپاش دستی از نمایندگی سمپاش کبری حتما به مشخصات فنی مانند جنس، ظرفیت مخزن محصول و تلمبه ای یا شارژی بودن آن توجه کنید.

همچنین یکی از نکاتی که در هنگام خرید محصول سم پاش باید خیلی به آن توجه کنید انتخاب یک فروشگاه معتبر است. نمایندگی سمپاش کبری با چند سال سابقه کار و تیم حرفه ای و مجرب بهترین سم پاش های دستی را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. اگر قصد خرید سمپاش 20 لیتری دستی کبری را دارید و برای اطلاع از قیمت آن به لیست قیمت سمپاش 20 لیتری مراجعه کنید.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5