خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

سمپاش شارژی کبری

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
سمپاش شارژی کبری
  • سمپاش شارژی کبری
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

سمپاش شارژی :

آفت کشاورزی شامل گیاهان و جانورانی هستند که با ازدیاد آن‌ها در باغ ها و مزرعه ها و زمین های کشاورزی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم سبب کاهش کمی و کیفی انواع محصولات کشاورزی می‌شوند. یکی از راه‌های جلوگیری از این آفت ها و از بین بردن آن‌ها استفاده از سموم و سمپاش ها می‌باشد.

سمپاش ابزاری است که با توجه به مقیاس های مختلف به  اسپری سموم می پردازد تا آفت ها را از بین ببرد. پس استفاده از سم پاش در صنعت کشاورزی امری مهم و حیاتی است. در دنیای امروز سمپاش های متعددی تولید شده اند. سمپاش های شارژی نیز یکی از بهترین سمپاش های موجود، جهت از بین بردن آفت های کشاورزی می باشد.

سمپاش شارژی نمونه کار، خلاقیت سازندگان آن جهت کارکرد مطلوب و تامین نیاز باغداران می باشد. سمپاش های شارژی جهت استفاده از آن در باغ کوچک تر طراحی و تولید شده است. زیرا  تامین نیروی برق به وسیله یک باطری که در سمپاش قرار گرفته است، از مدت زمان محدودی برخوردار می‌باشد. بنابراین نباید در باغ‌های بزرگ انتظار عملکرد طولانی مدتی را از آن ها داشته باشیم. 

سمپاش شارژی

معرفی سمپاش شارژی کبری:

همانطور که می دانید سمپاش ها یکی از محصولات کاربردی و بسیار مهم در صنایع کشاورزی و باغداری می‌باشند که امروزه شاهد تولید انواع متفاوت و متعددی از سمپاش ها هستیم که در بازار موجود می‌باشند که تنوع خرید آنها بالاست.

ما سعی داریم در این مطلب شما را با سمپاش شارژی کبری بیشتر آشنا کنیم. باید بدانید که یکی از سمپاش های عالی  و بسیار کاربردی در دنیای امروز سمپاش های شارژی هستند. سهولت استفاده از این سمپاش ها و همچنین سبک بودن آن‌ها و دارا بودن کوله پشتی و حمل و نقل آسان آن‌ها باعث شده است که طرفداران زیادی را در صنعت کشاورزی به خود جلب کند.

یکی از مدل‌های سمپاش های شارژی موجود در بازار که بسیار معروف مشهور است و طرفداران زیادی را دارد، سمپاش شارژی کبری می باشد. باید بدانید که این مدل سمپاش با نام‌های دیگری همچون سمپاش شارژی دوکاره کبری و سمپاش شارژی پشتی کبری نیز در بازار عرضه می شود و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

سعی ما بر این است که شما را به معرفی بیشتر این سمپاش وا داریم تا بتوانید با آگاهی کامل نسبت به انتخاب این سمپاش دست بزنید و از آن نهایت استفاده را ببرید، پس با ما همراه باشید.

معرفی سمپاش شارژی کبری

معرفی هرچه بیشتر سمپاش شارژی کوله ای( پشتی )کبری:

باید بدانید که این مدل سمپاش محصول کشور چین است و در ایران دارای نمایندگی‌های فروش می باشد که به عرضه این محصولات در بازار ایران می پردازند. ویژگی ها و خصوصیات خاص این دستگاه سبب شده است تا این مدل سمپاش طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

از مهمترین ویژگی ها می تواند به بیان موارد زیر پرداخت:

سهولت استفاده از آن و کاربری آسان و راحت، تولید صدای کم، نداشتن آلودگی زیست محیطی، علاوه بر این موارد این مدل سمپاش دارای دو عدد پمپ می‌باشد که نشان از قدرت بالای این سمپاش می باشد. آنچه که قابل تحمل است این است که نازل یا لانس به کار برده شده در این سمپاش از جنس استیل  می باشد که دارای کیفیت مطلوبی است.

موارد استفاده از این سمپاش به شرح زیر است:

استفاده در صنعت کشاورزی و باغدار، قابل استفاده در گلخانه ها و ضدعفونی کردن سطوح و اماکن مختلف، علاوه بر این ها شما می توانید جهت استفاده از کود مایع از این سم پاش، جهت اسپری کود استفاده کنید.

همانطور که گفته شد این مدل سمپاش دارای دو عدد پمپ می باشد و شما این امکان را خواهید داشت که به صورت مجزا نسبت به خاموش و روشن کردن پمپ ها اقدام کنید و یا اینکه این امکان را دارید که پمپ ها را به صورت همزمان روشن کنید تا فشار سمپاش بالا رود و بتوانید حین سمپاشی درختان بلند تر، نسبت به سم پاشی شاخ و برگ های بالایی آن نیز اقدام کنید. این سمپاش به دلیل عدم تولید آلودگی قابل استفاده در مکان هایی با فضای بسته، مثل گلخانه ها می باشد و شما می توانید از این مدل سمپاش در گلخانه های خود استفاده کنید. 

سمپاش شارژی کوله ای کبری

بررسی مشخصات فنی سمپاش شارژی کبری:

وزن این سمپاش به حدود ۸ کیلوگرم می‌رسد که نسبت به سمپاش های دیگر سنگین به نظر نمی رسد و سبک می باشد. ابعاد آن به صورت ۵۰ در ۴۰ در ۲۲سانتی‌متر است. این وزن و ابعاد سبب سهولت استفاده و حمل و نقل آسان آن شده است.  باید بدانید که این مدل سمپاش دارای ۵ نازل مجزا واختصاصی می باشد.

این ۵ نازل به صورت زیر می‌باشند :

نازل آفتابگردانی رزوه بیرون، نازل قابل تنظیم، نازل دو خروجی، نازل چهار خروجی، نازل طرح تراکتوری. که نازل ۲و۴ با نام های تلسکوپی و استیل نیز مشهور هستند. همانطور که بیان شد این مدل سمپاش ها دارای کوله پشتی نیز می باشند و حین استفاده از آن باید آن را بر روی کتف و شانه های خود قرار دهید.

ویژگی‌های کوله پشتی آن بسیار خوب و عالی به نظر می رسد زیرا که داشتن بند راحتی این کوله‌پشتی موجب خستگی کتف و شانه های استفاده کننده از آن نمی‌شود. همچنین کوله پشتی دارای عرق گیر پلاستیکی است که از عرق کردن کتف و شانه های اپراتور استفاده کننده جلوگیری می کند.

مخزن این سمپاش ۲۰ لیتری می باشد که در درب ورودی مخزن آن یک توری وجود دارد که از ورود مواد زائد و اضافه به داخل مخزن جلوگیری به عمل می آورد. این سمپاش همچنین دارای یک نشانگر دیجیتالی بر روی خود می‌باشد که شما می‌توانید به کمک آن ولتاژ سمپاش را  مشاهده کنید.

جنس باتری های استفاده شده در این سمپاش لیتیومی است. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های این مدل سمپاش داشتن کلید کنترل فشار می باشد و همراه این مدل سمپاش یک سه پایه نیز قرار دارد و به شما این امکان را می دهد زمانی که نیاز به استفاده از این دستگاه را ندارید، بتوانید آن را در گوشه ای قرار دهید. باید توجه داشته باشید که هنگام خرید این دستگاه نازل های آن را از فروشنده دریافت کنید. 

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5