خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری اشتیل

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره موتوری اشتیل
  • اره موتوری اشتیل
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

 از اره موتوری در بسیاری از صنایع استفاده میشود و به منظور درخواست و تقاضای بسیار بازار، اره موتوری های متنوعی ساخته و طراحی شده است. شرکت اشتیل با استفاده از به روز ترین قطعات و تکنولوژی سعی در ساخت اره موتوری بودند و در همین سال اشتیل توانست اولین اره موتوری خود را تولید و به بازار عرضه نماید. شرکت اشتیل سعی کده است تا به تمام نیاز ها و تقاضای افراد و مشتری های خود پاسخ مثبت بدهد و از طرفی رضایت مشتری هدف شرکت اشتیل است.   

 اشتیل همواره محصولاتش را مطابق با نیاز مشتریان طراحی و تولید کرده است. از تاسیس این کمپانی تا به امروز بیش از 90 سال می گذرد و در حال حاضر از کمپانی اشتیل به عنوان متخصص در تولیدانواع اره موتوری در سرتاسر جهان نام برده می شود. 

اره موتوری اشتیل از سال 1971 به عنوان بزرگترین برند فروش اره موتوری در جهان شناخته شده است. در این قسمت از پست قصد داریم تا تنها یکی از محصولات پرفروش و قدرتمند  اره موتوری اشتیل را معرفی کنیم و اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم..

مواردی که  در این پست مورد بررسی قرار می گیرد عبارت اند از:

  • اره موتوری اشتیل
  • ویژگی ها و مزایای اره موتوری اشتیل آلمان
  • گرمایش کاربراتور
  • مکانیزم تنظیم زنجیر
  • تصفیه هوا قبل از ورود به فیلتر
  • تکنولوژی پیشرفته در احتراق موتور
  • وجود جبران کننده یا COMPENSATOR:
  • ویژگی ضد لرزش بودن اره موتوری اشتیل
  • کنترل دسته چند کاره ( Multi-function control handle) 
  • دسته بلند تلسکوپی( Telescopic pole )  
  • پمپ سوخت دستی Manual fuel pump Purger Bulb

اره موتوری اشتیل :

همانطور که در قسمت فوق گفته شد، در این مطلب قصد داریم به یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین اره موتوری های حال حاضر یعنی اره موتوری اشتیل بپردازیم. اره زنجیری اشتیل در انواع موتوری، برقی و باتری دار تولید می شود.

بهترین و به صرفه ترین ابزار، ابزاری است که از قطعات و محصولات بروز و با کیفیت استفاده کند و از همه مهم تر که در طراحی و ساخت آن از ایده هایی بهره گرفته شود که در همه حوزه ها وهمه صنایع از آن به راحتی و آسودگی استفاده شود.

 خبر خوش آن که از ویژگی های کمپانی اشتیل تولید اره موتوری مخصوص برای هر حوزه کاری می باشد. به طوری که اره موتوری های مخصوص کارهای کوچک، مخصوص کشاورزی و باغبانی و مخصوص جنگل از جمله محصولات اشتیل برای کاربری های مختلف می باشد.

اره موتوری مدل MS 170 اشتیل آلمان یکی از سبک ترین ابزار های تولیدی این شرکت می باشد.توانایی و قدرت موتور این دستگاه 1.7 اسب بخار و ظرفیت سیلندر 30.1 سی سی می باشد. طول زنجیر مدل 170 اشتیل 30 سانتیمتر است. وزن سبک، قدرت موتور مناسب و اندازه کوچک این اره زنجیری باعث شده  تا انتخاب مناسبی برای هرس باغات میوه باشد. ظرفیت باک سوخت این دستگاه 250 سی سی معادل یک چهارم لیتر است.

موتور اره موتوری ها برای تامین قدرت بالا و وزن کمتر دو زمانه می باشند. همچنین سوخت اره موتوری بنزین مخلوط با روغن می باشد. نسبت اختلاط معمولا 1 به 25 است. به همین دلیل نام دیگر این دستگاه اره بنزینی هم می باشد.

 

اره موتوری اشتیل

 

ویژگی ها و مزایای اره موتوری اشتیل آلمان

اگر قصد خرید اره موتوری اشتیل را دارید، باید گفت که اره موتوری اشتیل دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که خالی از لطف نیست اگر آن ها را بررسی کنیم. در ادامه ویژگی و مزایای اره موتوری اشتیل آلمانی توضیح خواهیم داد.

ویژگی و مزایای اره موتوری اشتیل آلمانی عبارت اند از: 

  1. توان و قدرت بالای دستگاه
  2. وزن کم
  3. طراحی ارگونومیک دستگاه
  4. بازه توان موتور 1.3 الی 6.4 کیلووات
  5. دارای موتور 2 زمانه با تکنولوژی STIHL2-MIX با 20 در صد کاهش مصرف سوخت و کاهش 70 درصدی آلاینده های خروجی موتور در مقایسه با اره موتوری های برندهای دیگر!

گرمایش کاربراتور

با تغییر فصل از تابستان به زمستان هوای ورودی به کاربراتور گرم می شود. این تکنولوژی به کار رفته در کاربراتور اره موتوری اشتیل باعث می شود که در سرما کاربراتور یخ نزده و بتوان در هوای بسیار سرد هم از اره موتوری استفاده نمود.

  مشخصات فنی اره موتوری اشتیل

مدلMS 170MS 180MS 201 TC-M
قدرت موتور (اسب بخار)1.622.4
طول تیغه (سانتیمتر)303535
حجم موتور (سانتیمتر مکعب)30.131.835.2
وزن دستگاه (کیلوگرم)4.13.93.9

مکانیزم تنظیم زنجیر

اره موتوری اشتیل ویژگی و آپشن های متنوعی دارد که یکی از آن ها مکانیزم تنظیم زنجیر است. شاید از خود بپرسید که مکانیزم تنظیم زنجیر چه ویژگی هایی به دستگاه میدهد؟ در واقع با استفاده از مکانیزم تنظیم زنجیر می توان میزان کشش و سفتی زنجیر را تنظیم کرد.

تصفیه هوا قبل از ورود به فیلتر

این تکنولوژی در فیلتراسیون هوا باعث شده است عمر فیلترهای اره موتوری اشتیل نسبت به سایر برندها بیشتر باشد.هوای کشیده شده به داخل در حال گردش بوده و ناخالصی های بزرگ تر و سنگین تر خارج می شوند.با وجود این تکنولوژی بر روی هوا قبل از ورود به فیلتر، یک فیلتراسیون اولیه صورت می گیرد سپس وارد فیلتر می شود.

  

تکنولوژی پیشرفته در احتراق موتور

 در این تکنولوژی مخلوط سوخت و هوا قبل از محترق شدن در چهار کانال به گردش در آمده که در نهایت باعث احتراق مطلوب افزایش بازده موتور می شود.این تکنولوژی باعث شده که مصرف سوخت کاهش یابد و گشتاور موتور افزایش یابد.

  

وجود جبران کننده یا COMPENSATOR:

با وجود این کنترل گر در کاربراتور، در زمانی که فیلتر هوا مسدود شده است از مخلوط شدن بنزین و هوا جلوگیری می نماید.مقدار مناسب بنزینی که وارد کاربراتور می شود به میزان هوایی که از فیلتر عبور می کند بستگی دارد.این نسبت سوخت به هوا در هنگام احتراق ثابت بوده و از این رو توان موتور هم ثابت است.تا زمانی که افت توان محسوسی را در موتور ملاحظه نکردید فیلتر هوا نیاز به تمیز شدن نخواهد داشت.

  

ویژگی ضد لرزش بودن اره موتوری اشتیل

با وجود این ویژگی میزان انتقال ارتعاشات و ضربات موتور و تیغه به انتهای دستگاه به حداقل ممکن رسیده و باعث عملکرد نرم تر و آرام تر دستگاه می شود.این ویژگی باعث کاهش مصرف توان اپراتور شده و می توان زمان بیشتری با دستگاه کار کرد.در ادامه مشخصات فنی  اره موتوری اشتیل آلمانی را توضیح خواهیم داد.

 مشخصات فنی  اره موتوری اشتیل آلمانی


کنترل دسته چند کاره ( Multi-function control handle) 

در اره موتوری بنزینی اشتیل ، شمشاد زن موتوری بنزینی اشتیل ، علفزن موتوری بنزینی اشتیل ، شاخه زن موتوری بنزینی تلسکوپی اشتیل کلیه امکانات مورد نیاز جهت کار با دستگاه های موتوری اشتیل بصورت یکپارچه در دسته کنترل آن قرار گرفته است که باعث استفاده ساده و آسان آن شده است.



دسته بلند تلسکوپی( Telescopic pole )  

فقط در شاخه زن تلسکوپی اشتیل آلمانبا دسته بلند تلسکوپی شاخه زن اشتیل که از 2 متر و 70 سانت تا 3 متر و 90 سانت قابل تغییر است می توانید شاخه های تا ارتفاع 5 متر را بریده و هرس نمایید.



 STIHL ElastoStar

 در اره موتوری بنزینی اشتیل ، شمشادزن موتوری بنزینی اشتیل ، علفزن موتوری بنزینی اشتیل ، شاخه زن تلسکوپی موتوری بنزینی اشتیل تعبیه شده است.ElastoStart  سیستمی است که شوک ناشی از فشرده سازی سوخت در موتور محصولات اشتیل ، در زمان استارت و شروع روشن شدن موتور را کاهش می دهد و مانع انتقال شوک و لرزش به مفاصل و عضلات کاربران می شود.

 

قیمت اره موتوری اشتیل

 

پمپ سوخت دستی: Manual fuel pump Purger Bulb

در شمشادزن موتوری بنزینی اشتیل ، علفزن موتوری بنزینی اشتیل ، شاخه زن تلسکوپی موتوری بنزینی اشتیل تعبیه شده است. شاخه زن تلسکوپی اشتیل آلمان دارای سیستم کاربراتور با سوخت دستی ( کاربرات پرایمری ) نیز می باشد که با فشردن یک دکمه پلاستیکی سوخت را از باک به موتور رسانده و باعث آسان شدن استارت سرد اولیه می شود.

  

تکنولوژیEmatic:

وجود این تکنولوژی باعث می شود که در مقایسه با اره موتوری با تیغه های معمولی، میزان روغن کاری زنجیر تا 50 درصد کاهش یابد که البته این میزان به نوع چوبی که برش می دهد بستگی دارد.

اهرم کنترل کننده

با استفاده از این یک اهرم می توان استارت، ساسات، گاز و توقف را انجام داد.

درپوش های مخصوص

این درپوش ها را می توان بدون نیاز به ابزار به آسانی و سریع باز و بسته کرد. مهمترین کاربرد این اره موتوری در مکان هایی است که دسترسی به برق امکان پذیر نمی باشد. با پر کردن مخزن بنزین اره موتوری تا ساعت ها می توانید از آن استفاده نموده و برشکاری انجام دهید.

افزایش طول عمر اره برقی اشتیل 

همیشه رعایت یک سری از نکات مهم است که به نگهداری بهتر و کارایی بالاتر دستگاه کمک می کند.در این قسمت به ذکر چند مورد اکتفا می کنیم.همیشه سعی کنید تیغه ی اره خود را تیز نگه دارید.این کار توسط یک سوهان گرد استاندارد و کوچک انجام می گیرد. در صورت تیز بودن تیغه های اره موتوری اشتیل  کار برش به راحتی و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

ارتفاع دندانه ها در اره موتوری اشتیل ms230 بسیار مهم است. در صورت بلند بودن بیش از مقدار لازم اره سرعت و توانایی انجام درست برش را ندارد. ارتفاع بلند دندانه در اره موتوری با ایجاد نقوش برجسته مناسب تر می باشد.

قلاب دندانه ها باید در اندازه درست و صحیح خود باشد تا کار برش به درستی و ایجاد سطح صاف بیانجامد.در غیر این صورت کار برش به درستی انجام نخواهد شد.همیشه قبل از شروع به کار، اره موتوری اشتیل MS230 خود را سوهان بزنیدجنس و اندازه سوهان نیز باید متناسب با اره موتوری و استاندارد باشد.باید حتما تیز نمودن دندانه ها را از دو سمت انجام دهید. در غیر این صورت کار به درستی انجام نخواهد شد.

برای خرید یک اره‌برقی بهتر است به ویژگی‌های زیر توجه نمایید:

زمانی که قصد خرید یک محصول را دارید لازم است  حتما قبل از اقدام به خرید از نحوه کارکرد و مورد مصرف خود اطلاع کافی را به دست آورید.با توجه به نیاز خود اره موتوری تهیه کنید. درصورتی که نیاز شما برای استفاده  فقط برای هرس چند شاخه وبسیار محدود می باشد ، انتخاب بهتر برای مصرف شما  اره موتوری اشتیل MS230 با تیغه کوتاه تر خواهد بود. استفاده از انواع اره موتوری بنزینی با تیغه های بلند فقط برای افراد حرفه ای و با تجربه امکان پذیر می باشد و برای افراد مبتدی به علت تجربه کمتر کارایی کمی دارد.

طول تیغه‌ها : طول تیغه یا ساطور اره زنجیری میزان برش را معین می نماید اگر شما از آن دسته افراد می باشید که از اره به‌صورت حرفه‌ای استفاده دارید می‌توانید یک اره با طول تیغه کمتر را تهیه نمایید شما می‌توانید با یک اره با طول کمتر قطرهای زیاد را هم اره نمایید، اما مشکل این مورد  طولانی‌تر شدن  فرایند عملیات خواهد بود.

قدرت و نوع موتور : در اره‌های بنزینی قدرت موتور بر اساس حجم موتور سنجیده می گردد. هرچه حجم موتور بیشتر باشد قدرت اره بیشتر است، و در اره‌های برقی مقدار قدرت موتور اره‌برقی بر اساس وات می باشد هرچه این مقدار بالاتر برود قدرت اره‌برقی بیشتر است.

ازجمله خطرناک‌ترین وسایل و ابزارآلات که تابه‌حال کشف‌شده اره زنجیره‌ای می باشد ، حتما در هنگام استفاده از آن تمام نکات ایمنی را رعایت فرمایید . علاوه بر آن لطفاً توجه داشته باشید اره‌ای مناسب با توانایی خود انتخاب کنید به ‌گونه‌ای که به‌راحتی بر روی آن تسلط داشته باشید.

قیمت انواع اره موتوری اشتیل

برای اطلاع از قیمت اره موتوری اشتیل و یا اره برقی اشتیل و نیز جهت خرید اره موتوری اشتیل می توانید به سایت های مربوطه از جمله سایت نیکاکورپ مراجعه نمایید

 

خرید اره موتوری اشتیل

 

 

اره موتوری

 

 

مشخصات اره موتوری اشتیل

 

 

قیمت اره برقی اشتیل

 

 

تعمیر و نگهداری اره موتوری اشتیل

 

 

اره برقی اشتیل

 

 

تعمیر اره برقی اشتیل

 

 

اهرم کنترل کننده

 

 

طریقه مصرف اره موتوری اشتیل

 

شمشاد زن بنزینی
    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5