خرید و مشاوره فنی: 33521405-026

اره موتوری ادون

برای استعلام قیمت، تماس بگیرید.

تماس با ما
اره بنزینی
  • اره بنزینی
  • ارسال به سراسر ایران

  • پشتیبانی از ۹ الی ۲۱

  • کمترین هزینه ممکن

  • امکان خرید ۲۴ ساعته

  • پرداخت نقد

  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • پرسش و پاسخ

فهرست مطالب

ادون یک شرکت معتبر جهانی که فعالیت خود را در سال 2001 در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی آغاز کرد. ادون توسط شخصی به اسم ژجیانگ ادون تاسیس گردید و در ابتدا با تولید اینورتر، کمپرسور و سایر ابزارآلات برقی کار خود را آغاز کرد حال پس از مدت کمتر از بیست سال به یکی از برند های نامی در تولید ابزارآلات صنعتی شده است. شرکت ادون به دلیل خدمات پس از فروشی که به مشتریان ارئه می دهد در میان خریدارن محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

از اره موتوری چه می دانید؟

اره موتوری در کلامی ساده، یک اره است. اره ای که خارج از نیروی انسانی، توانایی بریدن چوب را دارد. یک زنجیر محکم همراه با تیغه هایی تیز که توسط موتوری بنزین سوز و گاهاً همراه با مولد هایی دیگر حول یک محور بلند به گردش در می آید. از این رو است که از اره موتوری با نام هایی دیگر همچون اره زنجیری، اره بنزینی و یا اره برقی اگر مولد آن موتور الکتریکی باشد، یاد شده است.

البته در باب نیروی محرکه اره موتوری غالبا همراه با یک موتور ساده بنزینی همراه شده است؛ اما گاهاً مواردی طراحی می ‌شود که می توانند همراه با نیروی هیدرولیک و یا پنوماتیک و در موارد عام تر با استفاده از نیروی الکتریسیته تیغه های خود را به حرکت در آورد. اره موتوری ادون را می توان همراه با تمام این نیرو های محرکه داشته باشید. اره موتوری بنزینی ادون، اره زنجیری برقی ادون، اره درخت بر بنزینی ادون و... از جمله ی این تنوع در محصولات اره موتوری ادون می باشد. 

اره موتوری ادون تجهیزی مدرن برای چوب برها

از جمله ابزارهای بسیار متداول در صنایع چوب بری در دنیای امروز انواع اره موتوری ها می باشند. یک تجهیز با ساختاری ساده که در عین سادگی می تواند از پیچیدگی ‌های قابل توجهی برخوردار باشد. از این رو است که اکثر خریداران انواع اره موتوری در زمان خرید این تجهیز همواره سعی دارند تا در کنار بالاترین دقت، به بهترین انتخاب دست یابند.

 در فضای بازار امروز داخل کشور انواع گوناگونی از اره موتوری همراه با برند های خوش آوازه تا گمنام پیدا می ‌شود. برند هایی که بیشتر اوقات به راحتی می‌ توانند نظر اعتماد خریداران را جلب نمایند و گاهاً آنچنان هستند که باید کیفیت و کارایی خود را به اثبات رسانند تا مورد پسند مشتریان قرار گیرند.

 از جمله برند های مطرح در این بازار می توان به اره موتوری ادون اشاره کرد. اره موتوری ادون یک تجهیز خوش دست و با کارایی بالا است که در انواع مدل های گوناگون از یک شرکت صاحب نام در این عرصه روانه ی بازار های جهانی، خصوصاً داخل کشور شده است.

اره موتوری ادون

اره موتوری ادون برای تمام کسانی که می خواهند با صرف یک هزینه ی منطقی صاحب یک اره با توانایی ‌های بالا و در عین حال کیفیت ساخت مطلوب باشند، گزینه ی بسیار خوبی است. و اما چرا اره موتوری ادون می ‌تواند این شرایط مطمئن را در نزد بازار و مشتری هایش کسب نماید؟

بهتر است قبل از آنکه در مقوله ی اره موتوری ادون وارد شده و به نوعی به تفصیل، به بیان شرایط این محصول بپردازیم، اندکی با خود این تجهیز آشنا شویم. اینکه اره موتوری اصولاً چه نوع تجهیزی است؟ دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ از چه نکاتی در هنگام خرید بهره مند است؟ و در نهایت چطور می توانیم در چند و چون خرید یک اره موتوری کارآمد موفق باشیم، صحبتی هر چند مختصر داشته باشیم تا در باب انتخاب اره موتوری خصوصا اره موتوری ادون همراه با دقت بالاتری باشیم.

اره موتوری ادون چه کاربرد هایی دارد؟

خب، احتمالاً خیلی از ما چه از نزدیک و یا در برنامه های تلویزیونی یک اره موتوری را دیده ایم. شاید این فرصت را داشته اید که احتمالاً آن را در دست گرفته و حتی با آن کار کرده باشید. حالا قرار نیست که همه ی اره های موتوری، شما را به یاد صفحه های وحشتناک فیلم های ترسناک هالیوودی بیاندازد؛ اما یقیناً در صورت عدم استفاده ی صحیح و یا نبود مهارت کافی در استفاده از این تجهیز هیچ بعید نیست که دست و پای شما در نگاه دیگران تداعی کننده ی صفحه های ترسناک فیلم های هالیوودی بشود.

از اره موتوری اصولاً به جهت برش انواع چوب استفاده می شود. هرس کردن درختان میوه، بریدن درختان خشک، قطع درختان قطور در جنگل، الوار کردن تنه های درختان، تهیه هیزم و... . به طور خلاصه می ‌توان اره موتوری را یک وسیله ی مهم در کار با چوب، چه در صنایع چوب بری و یا باغبانی دانست.

البته در هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید که اره مناسب خود را تهیه کنید. شرکت ادون در تولید اره موتوری ادون این تنوع را به خوبی در خط تولید خود در نظر گرفته است. انواع اره درخت بر ادون ، اره بنزینی ادون، اره زنجیری برقی ادون در واقع نمونه هایی برای تکمیل طیف گسترده ی محصولات این شرکت می باشد.

ایده ی اره ای متحرک با زنجیر، تاریخچه ای جذاب برای اره ها

از آنجا که خیلی از ابداع انواع موتور ها نمی ‌گذرد، نباید چندان انتظاری از تاریخچه ی قدیمی انواع اره موتوری داشته باشیم؛ اما احتمالاً باید انتظار ابداع این تجهیز را در سرزمین‌ های پر درخت داشته باشیم. این موضوع حدس کاملاً درستی است. چرا که اولین ایده ‌ها در ساخت اره های موتوری یا لااقل اره هایی که در آنها تیغه هایی بر زنجیر های متحرک سوار شده بود، برای اولین بار در کشور اسکاتلند در اواخر قرن هجدهم مطرح شد. اما اختراع مذکور برای درختان به کار نیامد؛ بلکه برای امور پزشکی و قطع استخوان بیماران مناسب دیده شد.

ساخت اولین اره ها با نیروی موتوری به جهت برش درختان در سال ۱۹۲۶ توسط یک آلمانی با نام STIHL صورت گرفت. او در سال ۱۹۲۹ توانست اختراع خود را در تولید انبوه روانه ی دست چوب بر ها در سراسر جهان نماید و به همین دلیل امروزه اره موتوی اشتیل به عنوان شناخته شده ترین نوع اره در سراسر جهان محسوب می شود. اختراعی که حالا همراه با رشد روز افزون صنایع گوناگون، شاهد توسعه بالایی در ساخت انواع آن هستیم.

بالا رفتن توانمندی‌ های این تجهیز در کنار ضریب ایمنی بالایی که حالا برای خود دست و پا کرده است، به راحتی توانسته این تجهیز را به یکی از اصلی ترین ابزار های صنایع چوب بری تا نجاری تبدیل کند. فراگیر شدن این ابزار تا آنجا گسترش یافته است که امروزه شرکت های بسیار در سراسر جهان در حال تولید انواع آن هستند. اره موتوری ادون نیز یکی از بهترین ها در این سال های اخیر در بازار این محصول می باشد.

 

نحوه تعمیر قطعات اره موتوری

 

نحوه تعمیر قطعات اره موتوری/ اره برقی

صرف نظر از اینکه چگونه  از اره زنجیری خود استفاده می کنید، می توانید در هر زمان که می خواهید آن را تعمیر کنید. هم چنین حتی زمانی که با اره زنجیری خود کار می کنید باید ابزارآلات تعمیر  قطعات را داشته باشید. صرف نظر از اینکه چگونه اره خود را نگه داری می کنید، از کار افتادگی  زنجیر ها، اجتناب ناپذیر است.

اگر ندانید چطور زنجیره اره خود را چگونه تعویض و یا تعمیر نمایید، باید هر روزه  کار خود را به علت عملکرد نامناسب اره  متوقف نمایید. هم چنین توصیه ما به شما این است که اگر اطلاعات کافی در این مورد را ندارید، خودتان اقدام به تعویض و تعمیر نکنید. چراکه یادگیری و  داشتن تمام وسایل زمان بر و هزینه بردار است.

ارزانترین اره موتوری چینی:

 اره موتوری ادون را در بین اره موتوری های چینی موجود در بازار می توان به عنوان یکی از ارزانترین مدل ها دانست که از لحاظ کیفی نیز، کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد. به دلیل قیمت مناسب این نوع اره موتوری چینی، اره ادون را می توان به عنوان ایده آل ترین گزینه جهت مصارف خانگی و پروژه های در مقیاس کوچک دانست.

دانسته هایی که در هنگام خرید اره موتوری به کار شما خواهند آمد

در هنگام خرید هر تجهیزی الزامی است که قبل از اقدام به خرید، اندکی آگاهی از شرایط حاکم بر تجهیز داشته باشید. آگاهی که می‌ تواند در داشتن رضایت نسبی از خرید بسیار راهگشای شما باشد. اره موتوری نیز یکی از ادوات بسیار گران و در عین حال حساس و پیچیده در قسمت چوب ‌بری است. تجهیزی که باید همراه با دقت کافی در زمان خرید باشد. همراه با دانستن نکاتی ساده در زمان خرید می توانید به آسانی به اره موتوری مورد نظرتان که همراه با خواسته های شما باشد، دست پیدا کنید.

     از ایمنی غافل نشوید: شاید اولین چیزی که باید در هنگام خرید اره موتوری در نظر داشته باشید، شرایط ایمنی حاکم بر ساخت آن باشد. به هر صورت اره موتوری از جمله تجهیزات بسیار پرخطر در فضا های صنعتی محسوب می‌ شود و استفاده از آن نیازمند داشتن تبحر بسیار بالایی است.

از طرفی تمام کسانیکه به شکل حرفه ای از این اره ها استفاده می کنند، به خوبی نسبت به شرایط ایمنی آن حساسیت های لازم را اعمال خواهند کرد. از این جهت است که حرفه ای ها در زمان خرید اره موتوری به هر صورت آن اره ای را انتخاب خواهند کرد که بتواند شرایط ایمنی لازم را داشته باشد.اره موتوری ادون از جمله محصولات پیشرفته ی بازار است که در زمینه ی تامین ایمنی برای کارگران تمهیدات بالایی را در نظر گرفته است.

     طول تیغه در اره موتوری: قطعاً شما بنا بر نیاز خود در پی خرید اره موتوری هستید. این نیاز می تواند از هرس کردن شاخه درختان میوه تا بریدن تنه درختان کهنسال باشد. به هر حال برای نیاز خود طول تیغه را در نظر بگیرید. چرا که طول تیغه اره موتوری معرف توان برش آن می باشد. البته در محاسبه ی طول تیغه مناسب باید این موضوع را در نظر داشته باشید که یک تیغه اره موتوری در هر بار فعالیت می تواند تا دو برابر طول تیغه خود عملیات برش را به انجام رساند.

اره موتوری بنزینی

وقتی قرار است ابزاری موتوری برای کار کردن در نزد چوب بر ها مورد استفاده قرار گیرد، این ابزار باید این توانایی را داشته باشد که همراه با چوب بر ها راهی اعماق جنگل شده و در آنجا عملیات های چوب بری خود را به انجام رساند. پس برای چنین تجهیزی باید انتظار وجود یک نیروی محرک مستقل، کارآمد و قدرتمند را داشته باشیم. استفاده از موتور های بنزینی می تواند یک راهکار مطلوب باشد. چرا که این موتور ها می‌ توانند در حجم کم، توان بسیار بالایی را تولید نمایند. از طرفی در ایجاد نیروی محرکه ی خود نیازمند به هیچ تجهیز اضافه ای نیستند.

تقریبا تمام برند های مطرح در تولید اره موتوری، تولید اره موتوری با نیروی محرکه ی بنزینی را با نگاهی حرفه‌ ای پیگیری می‌ کنند. این موضوع در برند ادون نیز رنگ و بوی بسیار پررنگی دارد. اره بنزینی ادون در سایز ها و اندازه های متنوع همراه با شرایط پیشرفته در ساخت پیشرانه و همچنین در نظر گرفتن دقیق اصول ایمنی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اره بنزینی ادون به راحتی می تواند تمامی نیاز چوب بر ها را در مناطق دوردست مرتفع سازد. کارکرد بالا، ضریب اطمینان قابل قبول به همراه شرایط ایمنی مطلوب، اره بنزینی ادون را به یکی از بهترین های بازار ایران تبدیل کرده است. البته اره موتوری بنزینی، غالباً به جهت کار در شرایط سخت با ظرفیت و قدرت بسیار بالا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این موضوع از قدرت بالای موتور های بنزینی ناشی شده است. نیروی پیشرانه ی بالای این موتور ها می‌ تواند سنگین ترین تیغه ها را به گردش درآورد. از این رو است که غالباً به جهت کار در عملیات های سنگین از اره موتوری بنزینی استفاده می ‌شود.

اره موتوری بنزینی ادون در کنار تامین سایز های بزرگتر از این تجهیز به خوبی توانسته است شرایط کار در عملیات های سنگین را مرتفع سازد. از طرفی با در نظر گرفتن این نکته که احتمالاً در شرایط کاری سبک و حتی هرس کردن شاخه های درختان در باغبانی نیز احتمال استفاده از اره موتوری بنزینی احساس شود، برند ادون توانسته است برای تامین نیاز های سبکتر به این تجهیز، اره بنزینی ادون را در سایز های کوچکتر و سبکتر نیز طراحی و تولید نماید.

اره موتوری برقی

اره زنجیری برقی ، نوع کوچک تر و در عین حال سبک تر از اره موتوری است. این اره  یک نیروی محرکه برقی دارد که توسط این نیرو می تواند عمل چوب بری را انجام دهد. نیروی محرکه اره زنجیری برقی،  می تواند موتور الکتریکی ACیا BCباشد.

همان طور که می دانید نیروی محرکه این نوع از اره ها از نیروی الکتریسته می باشد. در حقیقت نیروی الکتریسیته را در بدنه این اره نمی توان تولید کرد.  البته انواع کوچک تر و فانتزی از این اره ها موجود هستند که با باتری کار می کنند ولی اره هایی که با باتری کار می کنند به هیچ وجه توانایی و قدرت لازم برای انجام عمل چوب بری را ندارند.

بسیاری از اره ها با نیروی محرکه برقی از موتور الکتریکی  ACاستفاده می کنند که سیم بلندی دارد و می توان آن را به برق شهری وصل کرد. البته این نوع اره ها بیشتر در کارگاه ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. اره موتوری برقی در اندازه ها و قدرت های گوناگون موجود می باشد. معمولا اره موتوری برقی سایز ها و اندازه های کوچک تری نسبت به بقیه مدل ها دارد چون که موتور بنزینی بسیار بزرگ تر از موتور الکتریکی است.

کوچک بودن اره موتوری برقی باعث شده وزن آن نیز سبک تر شود. پیشنهاد می شود هنگام خرید اره موتوری حتما به نوع موتور، قدرت موتور، طول کابل و طول تیغه، توجه شودچون اره موتوری مدل ها و اندازه های بسیار متنوع تری نسبت به اره بنزینی دارد. نوع الکتریسیته مصرفی این اره نیز بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. اره موتوری برقی دارای سیستم ترمزاست که هنگام وقوع هر گونه حادثه ای، دستگاه خود به خود خاموش می شود.

اره زنجیری برقی ادون یکی از بهترین نمونه‌ های بازار در این دست از اره های موتوری است که می‌ تواند در سایز ها و یا قدرت های متنوعی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. البته به طور معمول اره موتوری با پیشران برقی از سایز های کوچکی بهره مند هستند. چرا که موتور های الکتریکی، بسیار کوچکتر از یک موتور بنزینی خواهند بود. این کوچکی، تاثیر مستقیم بر وزن اره موتوری خواهد گذاشت. به گونه ‌ای که اره موتوری برقی به مراتب سبکتر از اره موتوری بنزینی می باشد.

در هنگام خرید انواع اره موتوری برقی، مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، نوع موتور، قدرت موتور، طول تیغ و طول کابل خواهد بود. چرا که اره موتوری برقی می تواند در طیف های بسیار گسترده تری به نسبت اره موتوری بنزینی ساخته شود. از این رو دقت در سایز تا قدرت و حتی نوع الکتریسیته ی مصرفی در هنگام خرید، الزامی خواهد بود.

اره زنجیری برقی ادون یکی از بهترین های بازار در تامین انواع هدف ها می باشد. چرا که این خانواده در اره موتوری ادون همراه با گستردگی بالا در تامین مشخصه های گوناگون از اره موتوری ساخته می ‌شوند. از جمله ویژگی های جالب در اره موتوری برقی می توان به ویژگی ترمز آن اشاره داشت. یک موتور الکتریکی، بسیار راحتتر و سریعتر از یک موتور بنزینی متوقف می‌ شود. این موضوع باعث شده تا اره موتوری برقی از یک ویژگی امنیتی بالا با عنوان قطع کن حفاظتی بهره ‌مند باشد. همراه با این سیستم حفاظتی در صورت هر گونه احتمال بروز خطر، دستگاه به سرعت متوقف خواهد شد.

آشنایی با برخی مدل های مطرح از اره موتوری ادون

اگر چه می توان در بازار لیست قیمت اره موتوری ادون را در شرایط متنوعی مشاهده کرد، با این وجود این تجهیز موتوری به خوبی در سطح بازار های داخلی وجود دارد. در ادامه با برخی از بهترین ها در جمع اره موتوری ادون آشنا شوید:

¨     اره موتوری بنزینی ادون مدل cs-5200

اره موتوری بنزینی ادون مدل cs-5200 از جمله اره موتوری های این برند با پیشران بنزینی می باشد. این اره موتوری ادون دارای طول تیغه 50 سانتی می باشد که می تواند 3 اسب بخار قدرت را در اختیار شما قرار بدهد.در اره موتوری با پیشران بنزینی موضوع حجم موتور از اهمیت برخوردار است. این اره موتوری ادون از حجم 52 سی سی بهره می برد. سیستم روغنکاری اتومات این اره موتوری ادون نیز قابل توجه است. این مدل از جمله اره درخت بر بنزینی ادون می باشد.

 

  اره زنجیری برقی ادون مدل mt-2000

 

¨     اره زنجیری برقی ادون مدل mt-2000

یکی از بهترین ها در تیپ اره های برقی در محصولات اره موتوری ادون، اره زنجیری برقی ادون مدل mt-2000 می باشد. یک اره با ابعاد کوچک که با طول20 سانتی متری می تواند تیغه ی 40 سانتی متری را در اختیار شما قرار بدهد. سرعت زنجیر این اره در حدود 820 متر بر ثانیه است که در نوع خود بسیار قابل توجه خواهد بود. وزن 6.5 کیلویی این اره نیز نشان از سبکی جالب این اره موتوری ادون می باشد. در کل این اره موتوری ادون برای کار های سبک و باغبانی بسیار مناسب خواهد بود. البته از این اره موتوری ادون می توان برای مصارف بزرگتر نیز بهره برداری نمود.

¨     اره موتوری ادون مدل Ecs 405

این اره موتوری ادون از جمله انواع برقی این برند می باشد. با طول تیغه 40 سانتیمتری و سرعت 820 متر بر ثانیه. ویژگی قابل توجه این اره موتوری ادون در وزن 2.5 کیلویی آن است که این اره موتوری ادون را کاملا مناسب مصارف خانگی خواهد کرد. البته اره موتوری ادون که بتواند در این سرعت فعالیت کند، طیف گسترده ای از اره های برقی خواهد بود. خانواده ای که این اره موتوری ادون در آن جمع جایگاه ویژه ای دارد.

¨     اره موتوری ادون مدل gcs-20.2800

از جمله انواع خاص در جمع اره موتوری ادون می باشد. یک اره بنزینی سبک در جمع اره موتوری ادون که مناسب برای کار های سبک و کم حجم می باشد. طول تیغه ی این اره موتوری ادون 50 سانتی متر است و از یک موتور 50 سی سی بهره می برد. این اره موتوری ادون با سرعت 10 متر بر ثانیه کار می کند. سرعتی مناسب برای یکی از بهترین ها در جمع اره موتوری ادون.

    دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید:
    کاربر میهمان

    تایید و ارسال
    انصراف
    دیدگاه کابران:
      نمایش دیدگاه‌های بیشتر

        مرتب‌سازی محصولات:

      • پیش‌فرض
      • ارزان‌ترین
      • گران‌ترین
      • جدید‌ترین
      • پرفروش‌ترین
      • پربازدیدترین
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5